tirsdag 5. juni 2012

Mor- og datterkveld...:-)

I kveld var det duket for en fast mamma- og datterkveld igjen!




Siden min eldste datter, som nå er 19 år, var 6 år, så har vi hatt som tradisjon å jogg-gå Jentebølgen sammen.
Først var det henne og meg, sikkert i fem år, og nå har tredjeklassingen min tatt over. I kveld var vi i farta igjen, og det var som vanlig veldig trivelig å gjøre dette sammen.

Det er jo styr og ståk med Jentebølgen da, med masse damer i alle fasonger og gevanter. Men dette er jo det det dreier seg om, i tillegg til at man får seg en trimtur da.

I dag var det Yngvar fra Puls i NRK som var hare, og selv om min lille håpefulle veldig gjerne skulle ønsket at det var Justin Bieber som stilte som hare...( ;-), ) , så var det visst ganske trivelig å treffe Yngvar også!




I dag var det fint solskinn og forsommervær, og da er det bare trivelig å trimme seg rundt de 5 kilometerene rundt elvepromenaden i Trondheim.

Så avsluttes kvelden med en også fast, men litt mindre sunn tradisjon, nemlig burger på McDonalds...!
Kanskje jeg som legemor ikke burde avsløre en slik tradisjon, men det skader ikke med litt kombinasjon av trim og kos...;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar