mandag 7. mars 2011

Vi koser oss glugg i hjel...

I dag hadde jeg et nytt innlegg på trykk i Adresseavisen, under spalten "signert". Der er jeg så heldig å kunne skrive om det jeg vil, og i dag falt valget på diskusjonen rundt barn og overvekt. Jeg filosoferer litt omkring det faktum at de fleste av oss, både store og små, har en tendens til å assosiere det med å "kose seg", med det å ha i seg et eller annet godt, enten mat eller drikke. Det er viktig å kose seg, og deilig å ta seg noe godt også; problemet er kanskje at frekvensen på "kos" er blitt nokså hyppigere i årenes løp... Er dette greit, eller er det noe vi bør gjøre noe med, for å unngå at stadig flere unger blir overvektige og tykke...?

http://www.adressa.no/meninger/article1600347.ece


1 kommentar:

  1. Hei :)
    Eg har enno ikkje lest artikkelen din, for eg er berre innom mens fredagspizzaen blir ferdig...kose-kose! ;) Men ut ifra det du skriv her, så har vi nok tenkt nokre av dei samme tankane, og eg er faktisk litt bevisst på det.

    Men det var ikkje derfor eg kom hit.. Tenkte berre eg skulle spørre om ein ting, og fann ikkje e-postadressa, så eg brukar bloggen i staden. Kjøpte deilig hudkrem med lavendel hos Lille Martine i dag, og ser at den er stempla B.F. mar 11. Blir den dårleg, trur du? Eg kjem jo ikkje til å bruke den opp så veldig fort, kjenner eg meg sjølv rett...

    Skal skrive om produktet på bloggen min i løpet av neste veke! :)

    God helg til deg og dine, og lukke til vidare!
    Guro (-barnehagedama du av og til møter på Frisk..)

    SvarSlett