mandag 30. januar 2012

En annerledes dag på jobben...;-)

I dag hadde jeg en litt annerledes start på arbeidsuka. Da fikk jeg besøk av Selda i Newton på NRK:-)

Selda har en serie i Newton der hun lurer på alt mulig rart, og i dag lurte hun på om man kan bli syk av å sitte i trekken!


Det er mye rart man går og lurer på egentlig, og mange ting er liksom "bare sånn", uten at vi egentlig har tenkt gjennom om dette virkelig stemmer.

Selda er kjempeflink foran TV-en, og det var kjempeartig å jobbe med henne:-)

Hva vi fant ut om trekk, og hva jeg svarte henne, det får dere se på NRK 1 den 12 februar...;-)

3 kommentarer:

  1. Spennende! Minn oss på det når du kommer på TV!

    SvarSlett
  2. Vi elsker Selda. Jeg og seksåringen sitter klistret til Newton hver søndag.

    SvarSlett
  3. Hei - så på deg i kveld - og ungene mine ropte i ett sett at "hun ser akkurat ut som deg, Mamma!" - hehe :-)

    SvarSlett