torsdag 30. august 2012

Vakker lekse...

Lekser er som regel kjedelige pliktløp for de fleste unger.
Vi foreldre kjenner til en den evindelige masingen om at barna må gjøre ferdig leksene før de får gå ut og leke, eller ha venner på besøk.

Andre lekser er mer kreative og artige, og til og med finere å se på!
Tiåringen min har et prosjekt for tiden, der han skal plukke 20 ulike blomster, presse dem og lage en fin samling. Det syns han er artig, og for et par dager siden kom han hjem med hånden full av vakre planter.

Er de ikke vakre...?



2 kommentarer:

  1. Jeg har fulgt med på bloggen din en stund og synes at du skriver fine innlegg. Du tar opp mange viktige temaer, og jeg er enig i mye av det du skriver. Jeg har lagt meg til som følger hos deg.

    Cecilie

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
    Jeg håper du vil "trives" som følgeren min:-)

    SvarSlett