mandag 24. juni 2013

Glemte gaver...

Jeg har hatt en opprydding i pengeboka mi og et par andre steder til sommeren, og der finner man mye rart..;-)

En av de faste tingene som ligger gjemt og glemt bakom kvittteringer, førerkort og COOP-kortet er
gavekortene!

For en som har "alt", så er det enkelt å ønske seg gavekort til juol eller bursdag, for det er jo så greit å kunne går rundt selv og kjøpe seg det en har lyst til og kanskje trenger sånn utover året.




Men problemet mitt, og trolig en del andres også, er at disse gavekortene har en tendens til å bli glemt...

Jeg lurer på hvor mange millioner kroner som ligger syltet ned i diverse gavekort som aldri kommer til å bli benyttet i løpet av dette året, og alle andre år?
Det er ikke snakk om småpenger!

Jeg har tatt meg på tak nå, og har både fått kjøpt meg bøker til ferien, bestilt meg konsert til høsten og spedd på sommergarderoben litt, takket være gavekortene som lå litt her og der;-)

Det anbefales å ta en titt, så skal dere se at dere får dere en positiv overraskelse;
det blir nesten som å få gaven to ganger det!

1 kommentar:

  1. Så sant så sant.Hadde samme opprydningen i forrige uke, og har fått kjøpt inn fine ting til hus og hytte, til meg selv og til barna :)

    Ha en super uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett